OBCHODNÍ PODMÍNKY

Článek 1 – Úvodní ustanovení a Identifikace Prodávajícího

1.1 Prodávající

1.2 Právní rámec

Tyto obchodní podmínky (dále jen „OP“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „NOZ“), vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „Smlouva“) uzavírané mezi Prodávajícím a Kupujícím (spotřebitelem nebo podnikatelem) prostřednictvím internetového obchodu Prodávajícího.

Článek 2 – Uzavření Kupní Smlouvy

2.1 Prezentace Zboží

Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a Prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží (§ 1732 odst. 2 NOZ).

2.2 Objednávka a uzavření smlouvy

Kupující podává objednávku vyplněním objednávkového formuláře. Odesláním objednávky se tato stává pro Kupujícího závaznou.

Smluvní vztah (Smlouva) vzniká doručením přijetí objednávky (akceptace), jež je Prodávajícím zasláno Kupujícímu elektronickou poštou na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.

2.3 Výhrada chyb

Prodávající si vyhrazuje právo na opravu chyb vzniklých při zadávání dat (ceny, popisy apod.) před odesláním zboží. V případě zjevné technické chyby v ceně není Prodávající povinen zboží za tuto cenu dodat.

Článek 3 – Cena Zboží a Platební Podmínky

3.1 Cena

Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty (DPH). Ceny uvedené u zboží jsou konečné. K ceně zboží budou připočteny náklady na dopravu dle zvoleného způsobu dodání.

3.2 Platební metody

Prodávající akceptuje následující platební metody:

3.3 Splatnost

V případě bezhotovostní platby je závazek Kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet Prodávajícího. Zboží je odesíláno až po úplném uhrazení kupní ceny.

Článek 4 – Doprava a Dodání Zboží

4.1 Náklady na dopravu

Kupující hradí náklady spojené s dodáním zboží dle aktuálního ceníku uvedeného v objednávce:

4.2 Dodací lhůta

Zboží, které je skladem, je obvykle expedováno do 2–3 pracovních dnů od připsání platby. Prodávající se zavazuje dodat zboží Kupujícímu (spotřebiteli) nejpozději do 30 dnů od uzavření Smlouvy, pokud není u konkrétního zboží uvedeno jinak.

4.3 Převzetí zboží

Kupující je povinen při převzetí zboží od přepravce zkontrolovat neporušenost obalu. V případě shledání poškození obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí Kupující zásilku od přepravce převzít a je povinen o tom neprodleně informovat Prodávajícího.

Článek 5 – Odstoupení od Smlouvy (Spotřebitel)

5.1 Právo odstoupit

Kupující, který je spotřebitelem, má právo odstoupit od Smlouvy ve lhůtě 14 dnů. Lhůta běží ode dne převzetí zboží.

5.2 Postup odstoupení

Pro odstoupení od Smlouvy může Kupující využít vzorový formulář poskytovaný Prodávajícím, nebo zaslat jednoznačné prohlášení (např. e-mail) na adresu venapisa@gmail.com.

5.3 Vrácení zboží a peněz

Kupující zašle zboží zpět Prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, na adresu sídla: Kamenická 361/3, 170 00 Praha – Holešovice. Náklady spojené s vrácením zboží nese Kupující.1

Prodávající vrátí Kupujícímu všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákla2dů vzniklých v důsledku Kupujícím zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený Prodávajícím) do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky dříve, než mu Kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží odeslal.

Článek 6 – Práva z Vadného Plnění (Reklamace)

6.1 Jakost při převzetí

Prodávající odpovídá Kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména odpovídá za to, že věc odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, a že je vhodná k účelu, pro který se obvykle používá. Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje.

6.2 Práva Kupujícího

Kupující může vytknout vadu, která se na věci projeví v době dvou let od převzetí.

Má-li věc vadu, může Kupující požadovat její odstranění (opravou nebo dodáním nové věci), ledaže je zvolený způsob nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný.

Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné. V takovém případě, nebo pokud se vada projeví opakovaně, může Kupující požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od Smlouvy.

6.3 Vyřízení reklamace

Reklamaci uplatní Kupující zasláním zboží na adresu sídla Prodávajícího spolu s popisem vady. Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodne na delší lhůtě.

Článek 7 – Ochrana Osobních Údajů

Prodávající zpracovává osobní údaje Kupujícího pro účely plnění Smlouvy a zákonných povinností v souladu s nařízením GDPR. Bližší informace o zpracování a právech subjektů údajů jsou uvedeny v samostatném dokumentu „Zásady ochrany osobních údajů“ dostupném na webovém rozhraní obchodu.

Článek 8 – Mimosoudní řešení sporů

8.1 K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs.

8.2 Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line.

Článek 9 – Závěrečná ustanovení

9.1 Tyto obchodní podmínky a vztah z nich vyplývající se řídí právním řádem České republiky.

9.2 Znění obchodních podmínek může Prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.